Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından işletilen www.icisleri.gov.tr web sitesini ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde, çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. (ASP.NET_SessionId)

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresini ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun “ilgili kişinin haklarını düzenleyen” 11. maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Başvuru Formunu’nu Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Tunceli Valiliği
T.C. Tunceli İl Özel İdaresi
T.C. Tunceli İl Özel İdaresi
T.C. Tunceli İl Özel İdaresi
  • İL ÖZEL İDARE
    Hakkımızda Yöneticilerimiz Teşkilat Şeması Müdürlükler KANUN VE YÖNETMELİK KANUN VE YÖNETMELİK İlçe Özel İdareler İl Genel Meclisi İl Encümeni Köydes Kurumsal Kimlik Kamu Hizmet Standartları Mevzuat
  • YATIRIMLAR
    Yatırım Listeleme
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular Meclis Gündemleri Meclis Kararları Encümen Kararları Faaliyet Raporu Stratejik Plan Performans Programı
  • İLETİŞİM
°C
1
Nisan2023
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • İL ÖZEL İDARE
    • Hakkımızda
    • Yöneticilerimiz
      • Vali
      • Genel Sekreter
    • Teşkilat Şeması
    • Müdürlükler
      • Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
      • Hukuk Müşavirliği
      • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
      • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
      • Mali Hizmetler Müdürlüğü
      • Su ve Kanal Hizmetleri Müdürlüğü
      • Tarımsal Hizmetler Müdürlüğü
      • Yatırım ve İnşaat Şube Müdürlüğü
      • Yazı İşleri Müdürlüğü
      • Yol ve Ulaştırma Müdürlüğü
    • KANUN VE YÖNETMELİK
    • KANUN VE YÖNETMELİK
    • İlçe Özel İdareler
    • İl Genel Meclisi
      • Meclis Başkanı
      • Meclis Üyeleri
    • İl Encümeni
      • İl Encümeni Başkanı
      • İl Encümen Üyeleri
      • İl Encümeni Görevleri
    • Köydes
    • Kurumsal Kimlik
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Mevzuat
  • YATIRIMLAR
    • Yatırım Listeleme
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Meclis Gündemleri
    • Meclis Kararları
    • Encümen Kararları
    • Faaliyet Raporu
    • Stratejik Plan
    • Performans Programı
  • İLETİŞİM
İL ÖZEL İDARE
  • Hakkımızda
  • Yöneticilerimiz
    • Vali
    • Genel Sekreter
  • Teşkilat Şeması
  • Müdürlükler
    • Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
    • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
    • Hukuk Müşavirliği
    • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
    • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
    • Mali Hizmetler Müdürlüğü
    • Su ve Kanal Hizmetleri Müdürlüğü
    • Tarımsal Hizmetler Müdürlüğü
    • Yatırım ve İnşaat Şube Müdürlüğü
    • Yazı İşleri Müdürlüğü
    • Yol ve Ulaştırma Müdürlüğü
  • KANUN VE YÖNETMELİK
  • KANUN VE YÖNETMELİK
  • İlçe Özel İdareler
  • İl Genel Meclisi
    • Meclis Başkanı
    • Meclis Üyeleri
  • İl Encümeni
    • İl Encümeni Başkanı
    • İl Encümen Üyeleri
    • İl Encümeni Görevleri
  • Köydes
  • Kurumsal Kimlik
  • Kamu Hizmet Standartları
  • Mevzuat

İmar ve Kentsel iyileştirme Müdürlüğü

 
 

1- İmar Hizmetleri,

2- Ruhsat ve Denetim Hizmetleri,

3- KUDEB Hizmetleri,

4- İl Çevre Düzeni Planı,

5- TUİK Adrese Dayalı Nüfus Kayıt Sistemi Hizmetleri,

 

18.1. İmar Hizmetleri

  • 5302 sayılı İl Özel İdaresi Kanunu ve 3194 sayılı İmar Kanunu uyarınca; Belediye sınırı ve mücavir alanların dışındaki hâlihazır Harita ve Mevzi İmar Planlarının Kontrolü ve onayının yapılması,
  • 3194 Sayılı İmar Kanunu uyarınca; Belediye sınırı ve mücavir alanların dışında ifraz, tevhit ve irtifa hakları, hisseli satış, cins değişiklikleri ile ilgili kontrol ve taşınmazlarla ilgili imar durumlarına ait Valilik adına İdaremizin görüşünün bildirilmesi.
  • 3194 sayılı İmar Kanunu uyarınca; Belediye hududu ve mücavir alanı dışında yapılacak yapılar nedeniyle İnşaat İzni, Yapı Kullanma İzni ile yine aynı kanun uyarınca kaçak yapı yapanlar hakkında gerekli işlemleri yürütmek ve kaçak yapılaşmanın önlenmesi hususunda gerekli denetimleri yapmak,
  • 5302 sayılı Kanun Uyarınca; Belediye sınırları ve mücavir alan dışındaki İmar Uygulamaları görevini yerine getirmek,
  • İmar Kanununun ve Planlı ve Plansız Alanlar İmar Yönetmeliği gereği; Belediye Sınırları ve Mücavir alan dışında yapılacak tüm yapılara (Yapı ruhsatı ve Yapı Kullanma İznine tabi olan) 3194 sayılı İmar Mevzuatı gereği, Adres kayıt sistemine uygun olarak Yapı Ruhsatı ve Yapı Kullanma İzin Belgelerini düzenlemek,
  • Yapı ruhsatı ve Yapı Kullanma İzin Belgesi Düzenleme süreci öncesinde ruhsat ve eklerinde gerekli incelemeler yapılarak, projeleri (mimari, statik, tesisat ve elektrik) onaylamak,
  • Ruhsat ve eklerine aykırı kaçak yapılan inşaatların tespitini yapmak,
  • Plansız Alanlar İmar Yönetmeliğinin 59. Maddesi gereği inşaat ve eklerine aykırı kaçak yapılan inşaatlara, İmar Kanununun 32. ve 42. maddeleri gereği idari ve cezai işlemlerini yapmak ve İl Encümenine sunmak,
  • İdari cezaları sonuçlanan ruhsatsız kaçak inşaatları ruhsata bağlamak,
  • Ruhsata bağlanan inşaatların, ruhsat ve eklerine ve projelerine uygun olup olmadığını denetlemek,
  • Belediye sınırları ve mücavir alan dışında bulunan sıhhi ve gayri sıhhi müesseselere umuma açık istirahat ve eğlence yerleri ile tüm işyerleri ve işletmelere Yapı Ruhsatı ve Yapı Kullanma İzin Belgesi düzenlemek,
  • Yapıların 4708 sayılı Yapı Denetimi Kanunu’na uygun yapılmasını denetlemek,
  • 442 sayılı yasaya 7 Ek madde eklenmesi hakkındaki 3367 sayılı yasayla; Ev, ahır, samanlık ve benzeri binalar için arsa sıkıntısı çekilen köylerde köy muhtarları ve köy ihtiyar heyetlerinin olumlu görüşlerini alarak, Köy Yerleşme Planının yapılması taleplerine ilişkin komisyon, sekretarya ve büro hizmetleri ile İmar Planları çalışmalarını yürütmek,
  • 442 sayılı Kanun ve ilgili Yönetmenlik gereği, Köy Gelişme Alanları yapılmış olan köylerdeki rezerv arsaların ihtiyaçlı ailelere dağıtımı, tescil ve temlik işlemlerini yapmak.
  • Çevre ve Şehircilik Bakanlığınca, ilgili mevzuat ile İdaremize verilen görevleri yürütmek,
  • Amirlerinin verdiği ve mevzuatın öngördüğü benzer nitelikteki diğer iş ve işlemleri yapmak.

 

 

 

18.2.  Ruhsat ve Denetim Hizmetleri

  • 167 sayılı Yeraltı Suları Hakkında Kanunun 4. maddesiyle verilen kaynak sularını ihale ederek kiraya verilmesini sağlamak,
  • 3213 sayılı Maden Kanunu uyarınca 1 (a) Grubu (kum ve çakıl) maden alanlarını belirleyip, ihale edilerek, kişi ve kurumlara ruhsat vermek,
  • 3213 sayılı Kanun Kapsamında ve Enerji ve Tabi kaynaklar Bakanlığının hammadde üretim izin taleplerinin değerlendirilmesi hususunda verdiği yetkiye dayanarak Karayolları ve DSİ Müdürlüğü gibi resmi kuruluşların yol ve baraj yapımında ve belediyelerin altyapı hizmetlerinde kullanılmak üzere ihtiyaç duyulan hammaddelerin ruhsatlarını vermek,
  • 10.08.2005 tarih ve 25902 sayılı resmi gazetede yayımlanarak yürürlüğe giren İş Yeri Açma ve Çalışma Ruhsatlarına İlişkin Yönetmelik kapsamında Belediye Mücavir Alanı dışındaki tüm işyerlerine ve umuma açık istirahat ve eğlence yerlerine ruhsat vermek, Büyükşehir Belediyesi ve Belediyesi mücavir alanı dışında kurulacak 1. Sınıf Gayri Sıhhi Müesseseler ile Belediye Hududu ve Mücavir alan dışında açılacak tüm 2. ve 3. Sınıf Gayri Sıhhi Müesseselerin, incelenmesi, ruhsatlandırılması işlerini yapmak, 3213 sayılı Maden Kanunu Kapsamında bütün maden ocakları ve işletmelerine Gayri Sıhhi Ruhsatlarını vermek,
  • 4628 sayılı Elektrik Piyasasında Lisanssız Elektrik üretimine ilişkin kanun uyarınca Su Kullanım Hakkı İzin Belgesi vermek,
  • 5686 sayılı Jeotermal Kaynaklar ve Doğal Mineralli Sular Kanunu uyarınca; arama ve işletme ruhsatlarını vermek ve denetlemek,
  • 167 sayılı Yer altı Suları Hakkında Kanun ve Kaynak Sularını denetimini yapmak,
  • Kum-Çakıl Ocaklarına 1 (a) grubu maden işletme ruhsatı verme iş ve işlemlerini yapmak,
  • 3213 sayılı Maden Kanun uyarınca kiraya verilen 1(a) grubu maden alanlarının kira bedellerinin takip ve tahsilini yapmak,
  • 3213 sayılı maden kanunu kapsamındaki tüm maden gruplarının Devlet Hakkı tutarında %50 Özel İdare payını ve mevzuatla verilen diğer yasal payların takip ve tahsilini yapmak üzere ilgili birimlere göndermek.
  • 3213 sayılı Maden Kanunu uyarınca 1 (a) Grubu (kum ve çakıl) maden alanlarının, Maden işletme ve sevkiyatının Maden Kanunu ve 1 (a) Grubu Madenleri İle İlgili Uygulama Yönetmeliği’ne uygun olarak; sevk fişi ile ruhsatlı alanlardan yapılıp yapılmadığını sürekli olarak denetlemek, izinsiz sevkiyata müsaade etmemek,
  • 3213 sayılı Maden Kanunu uyarınca işletilen tüm maden sahalarındaki maden sevkiyatının Maden Kanunu ve Maden Kanunun Uygulama Yönetmeliğine uygun olarak yapılıp yapılmadığını, (MTA gibi ihtisas kuruluşlarından alınacak elamanlarla birlikte) sürekli denetlemek,
  • 2559 sayılı Polis Vazife ve Salahiyeti Kanunu uyarınca, Belediye Hududu ve Mücavir Alanı Dışında Kalan Umuma Açık İstirahat ve Eğlence yerlerinin denetimlerini yapmak,
  • İşyeri Açma ve Çalışma Ruhsatlarına İlişkin Yönetmelik uyarınca; Belediye Hududu ve Mücavir Alanı dışında kalan tüm işyeri ve işletmelere İşyeri Açma ve İşletme Ruhsatı verilmesi hususunda inceleme yaparak, buraların devamlı denetlenmesini sağlamak,
  • 5393 sayılı Belediye Kanunu uyarınca, Büyükşehir Belediyesi ve İl Belediyesi hududu ve Mücavir alanı dışında kurulacak 1. Sınıf Gayri Sıhhi Müesseseler ile Belediye Hududu ve Mücavir alan dışında kurulacak tüm 2. ve 3. Sınıf Gayri Sıhhi Müesseselerin incelenmesi, ruhsatlandırılması ve sonrasında devamlı surette denetiminin yapılmasını sağlamak,
  • Yukarıda sayılan iş ve işlemlerin kayıtlarını tutmak,
  • Merkezden ruhsatlandırılması gereken ancak İlçelerde faaliyet gösterecek işletmelere verilen gayrisıhhi müessese ve umuma açık istirahat ve eğlence yeri ruhsatları İlçe Özel İdare Müdürlüklerine bildirmek
  • Amirlerinin verdiği ve mevzuatın öngördüğü benzer nitelikteki diğer iş ve işlemleri yapmak.

 

. 18.3. Kudep Hizmetleri

İdaremizce KUDEB kurulması halinde aşağıdaki görevleri yerine getirir:

  • İl genelinde bulunan korunması gerekli taşınmaz kültür ve tabiat varlıklarının tespit, tescil ve incelenmesine yardımcı olmak, kayıtlarını tutmak, envanterlerini yapmak, korunmalarına yönelik çalışmaları yürütmek, ilgili kurumlarca ihtiyaç duyulan desteği sağlamak.
  • Tarihi eserlerimizin tanıtım ve korunmasına yönelik olarak kurs, eğitim, seminer vb. organizasyonları planlayarak yürütmek, yayın yapmak, toplumda kültür varlığının bilincini yerleştirmek,
  • Kentsel sit, tarihi sit, arkeolojik ve doğal sitlerde korunmaya yönelik olarak yapılacak denetimlere destek sağlamak,
  • Koruma ve restorasyon projeleri hazırlamak, teknik ve taleplerin hazırlanması, yerel imkanlarla yapılabileceklerin süratle tamamlanmasını sağlamak, uygulamasını denetlemek,                      
  • Taşınmaz kültür ve tabiat varlıklarında yapılacak olan tadilat ve tamirat uygulamaları öncesinde yapıyı incelemek ve yapılacak onarıma ilişkin koşulların belirtildiği onarım Ön İzin Belgesi düzenlemek,
  • Taşınmaz kültür ve tabiat varlıkları, bunların koruma alanları ve sit alanlarında, tadilat ve tamiratların özgün biçimde ve malzemeye uygun olarak gerçekleştirilmesini denetlemek, uygun bulunanlara Onarım Uygunluk Belgesi düzenlemek,
  • Tadilat ve tamirat kapsamında başlanılan onarımlarda esaslı onarım gereğinin yapıya uygun olmadığı saptanması durumunda onarımı durdurmak, konuyu belgeleriyle Tabiat Varlıklarını Koruma Bölge Kurulu Müdürlüğüne iletmek,
  • Taşınmaz kültür ve tabiat varlığı parseline bitişik parsellerde ve koruma alanlarında yer alan ve yürürlükteki yasal düzenlemelere göre ruhsatı bulunan tescilsiz taşınmazlardaki tadilat ve tamirat uygulamalarına varsa koruma amaçlı imar planı koşulları da dikkate alınarak izin vermek ve denetlemek,
  • Koruma bölge kurulları tarafından onaylanmış röleve, restitüsyon ve restorasyon projelerine ilişkin uygulamaları denetlemek,
  • Taşınmaz kültür ve tabiat varlıkları ile bunların korunma alanlarında; koruma yüksek kurulunun ilke kararları, koruma bölge kurulu kararlarına aykırı ve ruhsatsız olarak yapılan inşaatlar ile koruma amaçlı imar planlarına, sitlerde sit şartlarına aykırı olarak inşa edilen yapılar hakkında imar mevzuatına göre gerekli işlemleri yapmak, uygulamayı durdurarak konuyu belgeleriyle birlikte Tabiat Varlıklarını Koruma Bölge Kurulu Müdürlüğüne iletmek,
  • Tescilli kültür varlıklarının mail-i inhidam olmaları halinde can ve mal güvenliğinin sağlanması için gerekli işlemleri yaparak durumu Tabiat Varlıklarını Koruma Bölge Kurulu Müdürlüğüne iletmek,
  • Kültür ve tabiat varlıkları ile tarihi dokunun ve kent tarihi bakımından önem taşıyan mekânların ve işlevlerinin korunmasına yönelik programları hazırlamak, bu amaçla yapılacak uygulamalara ilişkin işlemleri yürütmek,
  • 2863 sayılı Kültür ve Tabiat Varlıklarını Koruma Kanunu ile 3194 sayılı İmar Kanununa aykırı uygulamaların tespiti halinde ilgili idareye ve cumhuriyet savcılığına bildirimde bulunmak.
  • Amirlerinin verdiği ve mevzuatın öngördüğü benzer nitelikteki diğer iş ve işlemleri yapmak.

 

18.4. İl Çevre Düzeni Planı

  • İl Özel İdaresi Kanunu gereğince; İl Çevre Düzen Planını Valinin koordinasyonunda, İl Belediye Başkanlığı, İl Özel İdaresi ve Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü ile birlikte hazırlamak, güncellemek, uygulamaların plana uygunluğunu sağlamak ve denetlemek,
  • İl Çevre düzeni planını Belediye Meclisi ile İl Genel Meclisi onayına sunmak.

 

18.5. TUİK Adrese Dayalı Nüfus Kayıt Sistemi Hizmetleri

  • Mekânsal Adres Kayıt Sistemi(MAKS) ve Kimlik Paylaşım Sisteminin sağlıklı bir şekilde yürütülmesi için teknik altyapıyı kurmak ve hayata geçirmek,
  • 5490 sayılı Nüfus Hizmetleri Kanununu, Adres Kayıt Sistemi Yönetmenliği ve Adres ve Numaralamaya ilişkin Yönetmenliğe göre Belediye ve İl Özel İdareleri numaralama çalışmalarını adres standardına uygun yürütmek, Ulusal Adres Veri Tabanına işlemek,
  • Adres ve numaralamaya İlişkin yönetmenlik gereğince; yapı ruhsatı formları, yapı kullanma izin belgesi ve yanan yıkılan yapılar formu Ulusal Adres Veri Tabanına işlemek,
  • 5490 sayılı Nüfus Hizmetleri Kanununa göre gerekli çalışmaları yapmak,
  • Ulusal Adres Veri Tabanının güncellenmesi için Kimlik Paylaşım Sistemine bağlanarak sınırları içerisinde adres bileşenlerini Ulusal Adres Veri Tabanında güncelleştirmek,
  • Amirlerinin verdiği ve mevzuatın öngördüğü benzer nitelikteki diğer iş ve işlemleri yapmak
 
 
 
İmar ve Kentsel İyleştirme Müdürü
Sibel DİNÇ 
 
 
               
 
                                                                                
Kamu Hizmet Standartları
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Tunceli Valiliği
  • Kamu Denetçiliği Kurumu
  • Resmi Gazete
  • Kullanım ve Gizlilik
Atatürk Mahallesi 15 Temmuz Şehitler Bulvarı 21. Sokak Merkez\Tunceli
0428 213 22 97
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız